Program - GO TO BRAND

Promocja marki na rynku Zatoki Perskiej w ramach poddziałania 3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK

PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny

Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego

Funduszu Rozwoju Regionalnego

CELE PROJEKTU:


 
Celem przedmiotowego projektu jest zwiększenie konkurencyjności marki produktowej "RX POLSKA" oraz wejście na rynki zagraniczne. Zrealizowanie projektu będzie kluczowe dla internacjonalizacji 
przedsiębiorstwa oraz dla nawiązania kontaktów biznesowych z kontrahentami działającymi głównie na rynku Zatoki Perskiej. Wnioskodawca, dzięki planowanym działaniom promocyjnym zamierza zbudować rozpoznawalność i konkurencyjność swojej marki. Zaplanowane główne cele w zakresie umiędzynarodowienia firmy, będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie przychodów z eksportu, jak też umiędzynarodowienie polskich produktów oraz pokazania polski jako solidnego partnera biznesowego - realizacja Celu głównego konkursu-promowanie Marki Polskiej Gospodarki. Ponadto firma planuje intensywne działania marketingowe, które przyczynią się do eksportowania produktów na rynki międzynarodowe.


- planowane efekty: zawarcie nowych kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwo oraz wzrost przychodów ze sprzedaży towarów eksportowych na rynek ZEA produktów będących przedmiotem projektu
- wartość projektu: 166 700,00 pln
- wkład Funduszy Europejskich: 133 360,00 pln

 

 

W ciągu ostatnich kilku lat byliśmy uczestnikami TARGÓW BUDOWLANYCH - gdzie prezentowane najlepsze firmy całego rynku budowlanego:

2017 Poznań "BUDMA"
2017 Norwegia "BYGG REIS DEG"
2018 Poznań "BUDMA"
  2018 Kijów "INTER BUILD EXPO"
  2018 Mińsk "BUDPRAGRES"
  2018 Francja "EQUIPBAIE METALEXPO"
2019 Poznań "BUDMA"

2019 Kijów "INTER BUILD EXPO"

2020 Poznań "BUDMA"

 

2021 Dubaj "THE BIG 5"

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl