Promocja marki na rynku Zatoki Perskiej w ramach poddziałania 3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK
PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny
Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego
CELE PROJEKTU:
Celem przedmiotowego projektu jest zwiększenie konkurencyjności marki produktowej "RX POLSKA" oraz wejście na rynki zagraniczne. Zrealizowanie projektu będzie kluczowe dla internacjonalizacji przedsiębiorstwa oraz dla nawiązania kontaktów biznesowych z kontrahentami działającymi głównie na rynku Zatoki Perskiej. Wnioskodawca, dzięki planowanym działaniom promocyjnym zamierza zbudować rozpoznawalność i konkurencyjność swojej marki. Zaplanowane główne cele w zakresie umiędzynarodowienia firmy, będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie przychodów z eksportu, jak też umiędzynarodowienie polskich produktów oraz pokazania polski jako solidnego partnera biznesowego - realizacja Celu głównego konkursu-promowanie Marki Polskiej Gospodarki. Ponadto firma planuje intensywne działania marketingowe, które przyczynią się do eksportowania produktów na rynki międzynarodowe.
- planowane efekty: zawarcie nowych kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwo oraz wzrost przychodów ze sprzedaży towarów eksportowych na rynek ZEA produktów będących przedmiotem projektu
- wartość projektu: 166 700,00 pln
- wkład Funduszy Europejskich: 133 360,00 pln
W ciągu ostatnich kilku lat byliśmy uczestnikami TARGÓW BUDOWLANYCH - gdzie prezentowane najlepsze firmy całego rynku budowlanego:
2017 Poznań "BUDMA" | |
2017 Norwegia "BYGG REIS DEG" | |
2018 Poznań "BUDMA" | |
2018 Kijów "INTER BUILD EXPO" | |
2018 Mińsk "BUDPRAGRES" | |
2018 Francja "EQUIPBAIE METALEXPO" | |
2019 Poznań "BUDMA" | |